Formació
Gestió i direcció

Visita al Gallery Hotel dels participants en el Postgrau en Facility Management

Els alumnes de la vuitena edició del Postgrau en Facility Management van visitar el Gallery Hotel de Barcelona. L’experiència va tenir lloc el 29 d’abril, dins de les visites previstes en el programa.

El grup de l’Escola Sert va rebre les explicacions d’Ariadna Randuà, responsable de Màrqueting i Comunicació del grup hoteler. Així, van poder conèixer de primera mà les novetats que ha incorporat darrerament el Gallery Hotel. Aquest establiment del centre de Barcelona té la categoria de quatre estrelles superior i una trajectòria de més de 25 anys.

Randuà va centrar la seva explicació en el Long Stay Coliving, una iniciativa destinada a emprenedors. Es tracta d’un espai on els professionals poden viure, treballar i emprendre sota un mateix sostre. Està pensat perquè empresaris i directius puguin allotjar-se durant llargues estades (superiors a un mes) establint un preu fix.

Explicacio del coliving

Ariadna Randuà, responsable de Màrqueting i Comunicació, durant la seva presentació als alumnes del postgrau (Postgrau Facility Management Escola Sert - COAC).

Long Stay Coliving és una iniciativa d'aquesta cadena hotelera que permet viure, treballar i emprendre dins un mateix espai.

Amb el Long Stay Coliving els clients tenen l’opció de viure i treballar a l’habitació. Això implica gaudir de tots els serveis de l’hotel, com per exemple accés lliure a gimnàs, solàrium, sauna… Un altre punt fort de l’establiment és la seva ubicació al centre de Barcelona, que permet accedir al millor de la ciutat. Aquesta iniciativa també s’ha implementat als altres allotjaments del grup, l’Hotel Honucai a Mallorca i l’Hotel Molina Lario a Màlaga.

Gràcies a aquesta iniciativa, Gallery Hoteles ha rebut l’Horeca New Business Models Awards 2021. El Long Stay Coliving és un model inspirat en Silicon Valley.

Els alumnes del postgrau durant la visita al Gallery Hotel

Els alumnes de l'Escola Sert durant la visita al Gallery Hotel (Postgrau Facility Management Escola Sert - COAC).

Gallery Hoteles ha estat guardonat amb l'Horeca New Business Models Awards 2021.

“El grup hoteler es va reinventar i va crear un model de home office pensat perquè els professionals traslladessin la seva oficina de teletreball de casa a l’hotel, on trobarien un entorn còmode, adaptat a les seves necessitats i amb possibilitat de connectar amb altres professionals”, va explicar Ariadna Randuà als participants en el Postgrau en Facility Management.

A banda del Long Stay Coliving, els participants en la visita del programa de Facility Management van conèixer altres serveis del Gallery Hotel, com la Professional Room, que permet l’ús diürn d’una habitació adaptada per funcionar com a oficina, o espais destinats al coworking.

Explicacions durant la visita

Explicació dels projectes del Gallery Hotel (Postgrau Facility Management Escola Sert - COAC).

L’Escola Sert ja està preparant la novena edició del Postgrau en Facility Management. Us recordem que és un programa integrat en el catàleg de formació de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC). També compta amb el suport de l’Associació Catalana de Facility Management. Fins ara, des que aquesta formació es va començar a impartir, hi han participat 205 alumnes.

El postgrau ofereix formació en funció directiva i una visió transversal del cicle integral de vida dels actius immobiliaris i els espais d’ús públic. Aquests trets fan que el programa sigui totalment apropiat per a qualsevol perfil professional que tingui a veure amb els actius físics i el funcionament dels processos empresarials, públics o privats. També és interessant destacar que aquesta formació en facility management (gestió d’immobles i serveis de suport) compta amb quaranta professors de diferents àmbits.

Un programa amb molta projecció

El postgrau en Facility Management potencia les teves capacitats professionals podràs gestionar i planificar els serveis generals d'edificis i altres espais.