Formació

Una formació a la teva mida. Participa en la nostra enquesta!

A l’Escola Sert volem oferir-te la formació que millor s’ajusti als teus interessos. Per aquest motiu, et convidem a participar en la nostra enquesta per a conèixer quins temes relacionats amb l'arquitectura us agradaria veure en els nostres futurs programes.

Aquest 2023 l’Escola Sert del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya vol continuar innovant i ampliant la formació, com a part del servei que donem als professionals del món de l’arquitectura.

El món canvia i la professió no pot quedar al marge com, per exemple, estem veient amb l’emergència climàtica. Així que la formació s’està convertint en una qüestió cabdal per continuar afrontant l’exercici de l’arquitectura amb totes les seves eines i garanties.

Amb aquest objectiu, et demanem que dediquis uns minuts a respondre les preguntes següents sobre modalitats i temàtiques d’interès de la formació, per tal de conèixer millor les teves necessitats i donar-hi resposta.

L’enquesta és anònima i confidencial. La data límit per poder participar és el 15 de maig de 2023. Podràs respondre-la en aquest enllaç.

Enviat per Judith Barrios (no verificat) el dj., 04/05/2023 - 15:25

Bon dia,

Estic buscant alguna formació sobre perspectiva de gènere dins l'àmbit de l'arquitectura, urbanisme, etc.

Teniu o tindreu algun curs sobre això?

Gràcies i salutacions,