Curso de habilidades directivas para autónomos
Formació Gratuïta

Curs | Habilitats directives

Lloc: Escola Sert - C/Arcs 1-3
Modalitat: Presencial
Direcció: Judit Viñas / David Horts
Durada: 20 h en total
Idioma: Català i Castellà
Horaris: Dilluns, dimecres i dijous de 09:30 a 12:00 h

El curs desenvolupa les habilitats com a directiu i persona, com a motivador i creador d'equip i per potenciar el creixement personal i professional de l’equip que ha de liderar.

El nombre de places és limitada, per aquest motiu és imprescindible fer arribar via email a info@escolasert.com o presencialment:

- Annex 1 tot complimentat i signat en bolígraf. Pots descarregar el document aquí.
- Fotocòpia DNI.
- Fotocòpia nòmina o rebut d’autònoms del mes anterior a la data d’inici del curs. Si la persona està a l’atur ens ha d’enviar full DARDO actualitzat.

El curs consisteix en cinc sessions de tres hores cadascuna (14, 16, 17, 21 i 23 de desembre) més cinc hores de treball individual (exercicis, activitats i casos pràctics).

A qui va dirigit

A través del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya es proposa aquest curs subvencionat per als nostres col·legiats/des. Treballadors/es adscrits al Règim General, autònoms/es i aturats/es que necessiten formació en l'àmbit del treball autònom.

• Conèixer les habilitats necessàries per a la millora de la gestió i efectivitat del temps de treball així com de la relació amb els altres en l'entorn laboral.
  • Aprendre els factors personals, situacionals i motivacionals i que incideixen en la gestió d'un equip de treball
  • Adquirir habilitats que permeten millorar la motivació, la comunicació i el desenvolupament dels membres d'un equip.

1. Habilitats com a directiu i com a persona

1.1 Competències directives
1.2 Les competències personals pel lideratge i la direcció

2. Habilitats com motivador i com creador d'equip

2.1 Lideratge. Conceptes, estils de conducció i lideratge d’equips de treball
2.2 Gestió d’equips
2.3 Gestió de la motivació.

3. Habilitats com desenvolupador de persones

3.1 Característiques i habilitats per exercir un lideratge multiplicador
3.2 Gestió del talent

Tots els participants