Presentación del Postgrado en Facility Management Escola Sert COAC

Data d'inici: 10 Jun 2020
Horari: 17:00 a 18:00 h
Cost: Gratuït

Jornada de presentació de la 8ena edició del Postgrau en Facility Management que començarà el proper 24 de novembre.

La sessió estarà dirigida pels dos directors del postgrau: Felip Neri Gordi, arquitecte. Consultor en Facility Management. i Lluís Dalmau i Arbós, arquitecte i facility manager. Cap de l’Àrea d’Implementació de les Tècniques de Gestió d’Immobles i Serveis Vinculats

El Facility Manager és la figura clau per optimitzar els recursos de les empreses. Planifica els manteniments preventius i correctius dels edificis, implementa tecnologies intel·ligents, gestiona els espais i noves ubicacions i estalvia despeses energètiques. Amb criteri professional, decideix davant una opció de compra o lloguer, gestiona la subcontractació de serveis i selecciona el programari de gestió més adequat

El postgrau està dividit en 6 mòduls que toquen tots els àmbits i les competències d’un facility manager. A part es fan visites a diferents edificis durant el curs.

En aquesta jornada els directors explicaran la seva experiència en totes les edicions prèvies i respondran a tots els dubtes o comentaris del assistents.

La jornada es farà online, via Teams, amb un format molt interactiu i propici per la interacció.

Destinataris

El postgrau en Facility Management de l'Escola Sert està indicat per a arquitectes i tècnics que proveeixen dels espais construïts i serveis associats a les seves organitzacions que es dediquin a la gestió d'equipaments, edificis i espai públic i tinguin la necessitat d'ampliar o actualitzar els seus coneixements.

També està dirigit a estudiants dels últims anys de carrera que vulguin desenvolupar la seva carrera professional en el sector del Facility Management i la gestió d’edificis i serveis vinculats.