Formació

Comença la nostra Escola d’Estiu amb importants descomptes en els seus cursos

Estem a les portes del bon temps i un any més us presentem l’oferta formativa de la nostra Escola d’Estiu. Enguany us oferim vuit programes sobre qüestions com fotografia, urbanisme i espais verds, escriptura… A més, teniu un important descompte si us matriculeu abans del 31 de maig.

Tenim l’estiu a tocar, una època on podem tenir una mica més de temps lliure. Si ho vols aprofitar per formar-te, a l’Escola Sert tenim la millor oferta de cursos per als mesos de juny i juliol. A més, si t’inscrius en aquests programes abans del 31 de maig, podràs beneficiar-te d’un descompte del 15% sobre el preu de la matrícula.

Aquests programes de l’Escola d’Estiu t’ofereixen disciplines variades. Podràs millorar les teves habilitats en el món de la fotografia –tant amb un càmera com amb Photoshop–, conèixer les claus del disseny interior saludable o millorar les teves tècniques d’escriptura. Són cursos intensius amb un mètode de treball orientat a la pràctica i tenen una durada entre 12 i 24 hores.

Si vols conèixer en detall aquests vuit cursos de l’Escola d’Estiu de Sert, et convidem a fer clic en els següents enllaços:

• Curs d’espais verds i urbanisme: t’expliquem les bones pràctiques per aplicar el verd en els edificis i l’espai urbà. També parlem de com contribuir a la sostenibilitat i la salut, així com d’exemples a tenir en compte en interiors d’edificis, cobertes i espais oberts.
  • Curs de Photoshop per a arquitectes: aprèn a realitzar imatges en 3D amb aquest programari d’edició fotogràfica. Treballaràs amb diversos formats de fitxer: exportacions d’AutoCad, SketchUp, 3ds Max, Vray i Lumion, entre d’altres. Així, aconseguiràs unes presentacions dels teus projectes molt atractives.
  • Curs de disseny interior saludable: t’ensenyarem a dissenyar espais integrant criteris de salut que incrementin el benestar de les persones. Com ho farem? Coneixent millor la bioclimàtica i l’eficiència energètica, dues estratègies clau per projectar edificis més sostenibles.
  • Curs de fotografia d'arquitectura: si vols documentar fotogràficament qualsevol obra arquitectònica, aquest és el teu programa. Pensa que formem part d’una societat en què l’element visual no para de cobrar cada vegada més importància. Així que, si ets arquitecte, agent immobiliari, interiorista o un amant de la fotografia en general, no pots deixar passar aquest programa.
  • Curs d'escriptura per a arquitectes: els teus esbossos i plans guanyaran molt si van acompanyats d’un bon text explicatiu. Afegeix valor a les teves presentacions de projectes amb les paraules apropiades. Una bona redacció pot ser l’impuls que li falti al teu projecte perquè acabi de brillar.
  • Curs d’arquitectura efímera: et donem les claus d’aquesta disciplina, des dels seus orígens fins a la situació actual del mercat. Aquest programa augmentarà la teva capacitat creativa, tècnica i de recerca. Veuràs com podràs afrontar nous reptes professionals.
  • Curs d’arquitectura modular aplicada a l'habitatge: coneixeràs la metodologia d’anàlisi i eines projectuals en aquest ram de l’arquitectura. Faràs aquest acostament coneixent projectes concrets d’aquesta disciplina. Així mateix, et presentarem les principals eines de disseny.
  • Curs de fotografia urbana: un programa que et permetrà conèixer les grans figures d’aquest camp. També aprendràs les tècniques que t’ajudaran a captar la realitat de la teva ciutat. Com? T’ensenyarem a reconèixer les diferents estratègies que configuren una metròpolis.

Si tens algun dubte sobre els cursos de l’Escola d’Estiu o sobre les ajudes si et matricules abans del 31 de maig, no dubtis a contactar amb nosaltres en aquest enllaç.

Enviat per Susana (no verificat) el dc., 25/01/2023 - 09:32

Bon dia, estic interessada a rebre informació sobre els cursos d'estiu, seria per una alumna de 16 anys.

Moltes gràcies

Enviat per bakeryeditor el dj., 09/03/2023 - 10:41

Hola Susana,

en breu publicarem ala oferta de l'Escola d'Estiu 2023.

Et deiexem l'enllaç al newsletter per si et vols apuntar i així rebre totes les nostres formacions a mida que les anem publicant.

Subscriu-te a la nostra newsletter | Escola Sert

Escola SERT