Foto de Alba Méndez

Alba Méndez García

L'entorn arquitectònic influeix en les emocions, processos mentals, comportaments, i per tant, en el nostre benestar. La meva missió és ajudar a elevar les cotes del benestar dels éssers humans aplicant al disseny arquitectònic els coneixements que ens proporciona la neurociència, l'antropologia, la psicologia, les ciències cognitives i la sociologia. Així como els projectes empresarials i immobiliaris que siguin rendibles i sostenibles amb altres àrees de coneixement que ens ajuden a entendre com operem els éssers humans. Crec fermament que millorar la qualitat de vida dels individus és possible, i que no és incompatible econòmicament. Els meus coneixements i àmplia experiència en desenvolupament de projectes arquitectònics, en el món del Real Estate i en neuroarquitectura m'han permès adquirir les competències suficients per a crear projectes arquitectònics que influeixin positivament en les vides dels seus usuaris, al mateix temps que són rendibles per als seus promotors.

També dirigeix les següents formacions a l'Escola Sert: