Formación técnica de producto Escola Sert

Jornades tècniques

A l'Escola Sert les empreses del sector tenen la possibilitat de realitzar una formació tècnica per a donar a conèixer els seus productes o serveis als assistents i posteriorment fer networking amb els alumnes i arquitectes de l'escola.

Horaris: De matí o tarda (a triar per l’empresa)
Format: Conferencia tècnica de 2h.

Jornada tècnica sobre un servei o producte

Oferim a les empreses un espai on poder relacionar-se amb els nostres alumnes i arquitectes .

Tenint la possibilitat de realitzar una jornada tècnica per presentació per donar a conèixer el teu producte o servei, a un públic tan específic i especialitzat com és l’arquitecte.

Sessió de formativa sobre alguna temàtica especifica amb una orientació docent que sigui un espai de relació i networking enriquidor per a totes les parts, per tal de poder integrar la visió de l’empresa a la formació del nostre alumnat.

Serveis inclosos:

Recepció i administració de la jornada

• Gestió d’inscripcions i dels assistents a la jornada.
  • Acreditació dels assistents i entrega del material corporatiu de l’empresa.
  • Entrega d’enquestes de valoració a l’empresa.
  • Gestió i cessió de les dades dels assistents, prèvia acceptació dels mateixos.

Pack bàsic de comunicació

• Publicació de la notícia de la jornada a la web COAC.
  • Mailing segmentat de la jornada.
  • Publicació de la jornada als butlletins setmanals 3 setmanes abans.
  • Publicació de la jornada a les xarxes socials Escola Sert i COAC.
  • Publicació del vídeo de la jornada a la web del COAC.

Altres Serveis Complementaris

Pack extra de comunicació

• Reforç de la publicitat de la jornada per mitjà de les xarxes socials del COAC.
  • Aparició de la jornada en el carrusel de la portada principal de la web del COAC.
  • Mailing a tots arquitectes col·legiats de la Demarcació de Barcelona.

Streaming

• Seguiment en directe de la jornada de des qualsevol dispositiu (Ordinador, mòbil, tablet).
  • Preguntes  al ponent en directe al docent a través del xat.

Servei de Càtering

Formació de producte en números

Més de 150 jornades tècniques realitzades
Més de 9.000 assistents
Més Informació
Abans d'enviar la sol·licitud ha de llegir la informació bàsica sobre protecció de dades.