Formació per empreses Escola Sert COAC

Formació a entitats

L'Escola Sert ofereix formació in-house i a mida per a treballadors i empreses en matèria d'arquitectura, construcció i disseny.

Horaris: En funció de la necessitat de l’empresa.
Format: Curs o jornades tècniques.

Oferim formació in-house a mida de les teves necessitats. Aportem la qualitat i l’expertise de la nostra docència, metodologia i programa a la teva empresa.

Ofereix un programa sistemàtic de formació i acompanyament al col·lectiu professional, orientat al desenvolupament de coneixements, capacitats, habilitats i competències que s’adaptarà en funció de les necessitats formatives de l’empresa.

Mitjançant aquest programa es pretén incrementar el valor dels serveis del sector i ampliar l’horitzó professional, en permanent evolució.

Per tal de fer possible l’adaptació dels continguts a les necessitats del client, serà de vital importància treballar de forma conjunta l’Escola Sert i l’empresa abans d'iniciar el projecte per definir els usos i destinataris de la formació.

Formación para empresas Escola Sert COAC

Si l’opció triada per l’empresa és fer la formació a les aules de l’Escola Sert, l’empresa o entitat disposarà de totes les avantatges i possibilitats que tenen les nostres instal·lacions:

• La formació pot ser presencial i/o en streaming
  • Servei de càtering
  • Aula Virtual
  • Serveis audiovisuals i gran pantalla
Més informació
Abans d'enviar la sol·licitud ha de llegir la informació bàsica sobre protecció de dades.