Escola Sert, escola d'arquitectes

Tenim el nom de Josep Lluís Sert. L’Escola Sert és el centre de formació en arquitectura amb la millor oferta de programes per a professionals del sector. Escola Sert és el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) i creem sinergies amb el mercat laboral i el món empresarial.

L'ESCOLA SERT, UN APRENENTATGE EXPERIENCIAL

El programa de formació de l’Escola Sert està orientat a les necessitats formatives que requereixen els diferents perfils professionals del sector de l’arquitectura. Els seus cursos, postgraus i màsters giren entorn de temàtiques alineades amb les tendències del mercat i el creixement del sector.

Organització i estructura

La nostra organització està conformada per un ampli equip d'arquitectes i professionals multidisciplinaris de suport a l'alumnat i a les empreses per a oferir-te el millor servei i la millor formació.

Equip docent

Ens definim per la qualitat del nostre multidisciplinari equip docent conformat per un ampli elenc de prestigiosos arquitectes i experts de primer nivell.

Espais i equipaments

Disposem d'espais i equipaments d'última generació para que els nostres alumnes puguin desenvolupar totes les seves capacitats.