Els mateixos docents t'informaran en les sessions
dels detalls de cada formació. (FP).

Formació

Sessions informatives per conèixer els postgraus en arquitectura de l’Escola Sert

Durant el mes de juny, l’Escola Sert ha preparat 6 sessions informatives sobre els postgraus i màster en arquitectura. Són sessions online d’1 hora de durada amb els responsables de cada formació que et detallaran com és el seu programa i funcionament.

Volem que coneguis en detall els postgraus i màster de l’Escola Sert i per aquest motiu, al llarg del mes de juny, t’hem preparat 6 sessions informatives sobre aquests programes que són una excel·lent opció per avançar en la teva carrera professional com a arquitecte.

Aquestes 6 sessions tindran lloc entre el 5 i el 20 de juny. Els responsables de cada formació t’explicaran el seu funcionament i et detallaran el programa de continguts.

El cicle començarà la sessió del 5 de juny, sobre la 18a edició del postgrau en Rehabilitació d’Edificis, on el director del programa, David Lladó, i els responsables de cada mòdul, Ramon Muñoz i Mercè Zazurca, t’explicaran com la Rehabilitació és una de les claus per afrontar els reptes de l’emergència climàtica, la gestió eficient de l’energia i la descarbonització.

El postgrau en BIM Management centrarà la segona sessió informativa del mes de juny. Maria Duran explicarà com aquesta formació et permetrà incorporar aquesta metodologia en el procés de disseny dels projectes d’arquitectura.

La tercera sessió informativa tindrà lloc el 12 de juny i se centrarà en dos programes: la 6ª edició del màster en Direcció d'empreses immobiliàries innovadores i el postgrau en Anàlisi i gestió d'operacions i projectes immobiliaris. Marc Torrent i Ana Puig Pey et donaran les claus de com formar-te en els nous paradigmes de la gestió immobiliària.

L’habitatge més que mai necessita d’una empenta i una nova aproximació per fer front a les necessitats actuals i a la demanda creixent de noves maneres d’habitar.

La quarta sessió se centrarà en aquest postgrau destinat a tècnics i arquitectes que vulguin especialitzar-se en la pràctica del treball en l'Administració pública. El programa també inclou documentació específica/complementària per a la preparació d'oposicions públiques d'arquitecte superior, amb un resum dels diferents temes específics.

sessions-informativas-sert-2024 ok

La següent sessió ja en agenda és la destinada a la 11a edició del postgrau d'Arquitectura Sostenible. Tindrà lloc el 19 de juny i anirà a càrrec de Victor Viscor i Gerardo Wadel, director i docent del programa respectivament. Explicaran com aquesta formació et prepararà per a donar resposta als reptes que la sostenibilitat planteja al sector.

És cada vegada més important tenir una visió conceptual global i a la vegada aprofundir en tots aquells aspectes tècnics que ens exigeix la normativa.

Sessió sobre el postgrau en Nous Sistemes Constructius amb Marc Folch, Jordi Pagès i Miquel Rodríguez, directors del postgrau, que explicaran el programa i funcionament del curs: mòduls, exercicis, visites, avaluació…

Les exigències en matèria de sostenibilitat i els objectius de descarbonització 2030, exigeixen un coneixement clar dels diferents sistemes constructius i les seves característiques.

sessió informativa Escola Sert

Durant aquest mes de juny a l'Escola Sert t'hem preparat 6 sessions informatives sobre postgraus i màsters per tal que tinguis informació de primera mà, per part dels docents, i puguis escollir la millor opció per avançar en la teva carrera professional. (FP)

15% de descompte

Recorda que tots els postgraus de l'Escola Sert tenen una oferta "early bird" d'un 15% de descompte addicional si es fa efectiva la matrícula abans del 30 de juliol.

Redacció Escola Sert