(Imatge: Unsplash)

Actualitat
Formació

10% de descompte als cursos d’arquitectura i disseny de l’Escola d’Estiu 2024

Fins el 31 de maig et pots beneficiar d’un 10% de descompte en el cursos de l’Escola d’Estiu. Aquesta bonificació és acumulable si està col·legiat.

A l'estiu tots tenim més temps lliure i una bona forma d'aprofitar-ho és millorant la nostra formació per ampliar els horitzons laborals. Així que és un bon moment per matricular-se en els programes de l'Escola d'Estiu de l'Escola Sert.

Si t'inscrius abans del 31 de maig, et beneficiaràs d'un descompte del 10% sobre el preu de la matrícula. Acumulable amb altres promocions si ets col·legiat!

Quins cursos trobaràs a l'Escola d'Estiu? Per l'edició d'enguany tractarem qüestions com l'aplicació del pensament crític al món de l'arquitectura, les eines del disseny resilient, o com els professionals del sector es poden adaptar als nous entorns que planteja el Metavers i la implantació de la Intel·ligència Artificial.

T'expliquem en detall els nou cursos d'arquitectura i disseny que conformen l'Escola d'Estiu 2024 de l'Escola Sert:

Consultan’s qualsevol dubte sobre els cursos de l’Escola d’Estiu o sobre els descomptes si et matricules abans del 31 de maig a info@escolasert.com.

Comparteix el teu comentari i participa a la conversa

Les teves dades es mantenen privades i no es mostren públicament.
L'enviament de comentaris es modera, de manera que no apareixen immediatament.