David Lladó i Porta equipo docente Escola Sert COAC

David Lladó i Porta

Arquitecte per l’Escola Superior d’Arquitectura de Barcelona de la UPC, al 1991. Col·legiat de ple dret nº 22289-5. Màster en Projectació Urbanística de la UPC, al 1998. DNI nº 35040453E.

Membre de l’Associació de Consultors d’Estructures (ACE) i membre també de L’agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA).

La meva trajectòria professional comença al 1988 amb diverses col.laboracions en l’àmbit públic i privat, de les que destacaria la societat amb els arquitectes German Català i Jordi Canyelles, així com l’estada en l’Ajuntament de Sant Just Desvern, la Diputació de Barcelona o el Departament d’Educació de la Generalitat, respectivament

Al 1997 m’incorporo al prestigiós despatx de Robert Brufau i Associats, arribant a ser soci i cap de Rehabilitació, amb intervencions destacades com la rehabilitació del CaixaFòrum, les reformes dels Hotels Oriente i Neri de Barcelona o l’Espai Puig i Cadafalch a Montserrat entre molts d’altres projectes.

Al 2003 m’incorporo al despatx BIS Structures, com a Cap d’Organització, amb les responsabilitats de Programació de Projectes, Recursos Humans i Qualitat.

Al 2005 fundo la meva pròpia societat, DAC Arquitectura, especialitzada en la rehabilitació i reforma urbana i edificatòria, fins a l’actualitat. Destacaria d’aquesta etapa diversos projectes com la rehabilitació de la Masia de Can Falguera a Palausolità i Plegamans, o la nova Ludoteca al Parc de la Quitxalla a Canovelles, la Reforma de l’Hotel Palace i Camper de Barcelona, així com diversos projectes de reformes de centres docents en els darrers 10 anys pel Servei d’Educació de la Diputació de Barcelona.

Actualment sóc Director i professor del Curs de Postgrau en Rehabilitació i el Curs de Càlcul en Rehabilitació de l’Escola Sert del Col.legi d’Arquitectes, professor de diversos altres cursos entre els quals està el màster de Tecnologies de l’Edificació de l’UPC i també sóc professor associat de Gestió de Projectes de la School of Architecture de Barcelona des de l’any 2003.