Marc Folch equip docent Escola Sert

Marc Folch

Barcelona, 1975. Màster en Arquitectura (EtsaB -Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona- Universitat Politècnica de Catalunya). Va completar els seus estudis al Lund Teknisker Högskolan de la Lunds Universitet de Sweeden.

Ha estat professor de Disseny Arquitectònic al Programa d'Estudis a l'Estranger de l'Illinois School of Architecture, Universitat d'Illinois a Urbana-Champaign (2019-2020), professor de l'assignatura "Design Philosophy" al Barcelona Architecture, Centre (BAC) amb Texas A&M University College of Architecture i Clemson University School of Architecture, (2011-2014), professor del Taller de  Projectes Arquitectònics de Segon Curs de l’ESARQ, Universitat Internacional de Catalunya. (2007-2008), professor de Projectes del Màster en Direcció i Disseny de Projectes Expositius a ELISAVA - Escola de Disseny i Enginyeria de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra (2004-2008).

El 2000, inicia la seva activitat com a soci fundador a CALDERON-FOLCH STUDIO fins avui.

Actualment participa com a professor en diversos màsters d'Arquitectura i Sostenibilitat en diverses universitats i com a docent a l’Escola Sert al Curs Edificis nZEB – estàndard Passivhaus.

És coautor amb la Pilar Calderon del llibre "Neruda-Rodríguez Arias. Cases per a un poeta"