(Imatge: Escola Sert/IA)

Tendències

Aconsegueix un ebook gratuït sobre Neuroarquitectura

L'Escola Sert i l'experta Ana Mombiedro han fet una publicació introductòria al món fascinant de la Neuroarquitectura. T'expliquem què trobaràs en aquest ebook i com el pots aconseguir gratuïtament.

Descarrega't aquest ebook gratuït sobre Neuroarquitectura aquí.

L'arquitectura està deixant enrere l'etiqueta de professió estrictament tècnica per ampliar la relació amb la persona usuària des d'un enfocament més holístic i global. Per això ja no ens estranya la seva vinculació amb altres disciplines com les neurociències.

Davant el creixent interès per explorar les connexions entre les neurociències i l'arquitectura i la seva aplicació pràctica, l'Escola Sert ha elaborat un ebook, escrit amb Ana Mombiedro, codirectora del Postgrau en Neuroarquitectura.

Foto de Ana Mombiedro

Ana Mombiedro és la coautora d´aquest nou ebook d´Escola Sert. (Escola Sert)

"La publicació permet als arquitectes situar-se a l'avantguarda per implementar els coneixements científics a la seva feina diària".

Ana Mombiedro
Experta en Neuroarquitectura, coatura de l'ebook

La publicació és una manera divulgativa d'obrir boca sobre una fascinant especialitat i d'enormes repercussions per a professionals de l'arquitectura, els clients i la societat en general. Per això s'ha titulat “L'apassionant món de la Neuroarquitectura: origen i fonaments”.

"La Neuroarquitectura és una disciplina emergent que està consolidada en l'àmbit de la recerca científica i comença a arribar als estudis d'arquitectura", avança Mombiedro, "i aquesta publicació permetrà que els arquitectes se situïn a l'avantguarda, de manera objectiva i rigorosa, i acostar-se a la disciplina per implementar els coneixements científics a la seva feina diària”.

ebook neuroarquitectura mock up

Mockup de l'ebook sobre neuroarquitectura (Escola Sert).

La publicació exclusiva d´Escola Sert introdueix conceptes, definicions i escoles de pensament sobre una branca de la professió que aborda l'arquitectura a partir de l'impacte multisensorial que genera en les persones.

L'ebook també ofereix recursos extres per aprofundir professionalment, o per motius purament intel·lectuals, a la disciplina de la Neuroarquitectura.

Lucía Burbano
Redactora de l'ebook “L'apassionant món de la Neuroarquitectura: origen i fonaments”, en col·laboració amb Ana Mombiedro

Si tens curiositat sobre la Neuroarquitectura, conèixer el seu origen, saber quins són els principals centres de recerca i estar a l'avantguarda del coneixement sobre la relació entre les neurociències i l'arquitectura, pots descarregar-te aquest ebook gratuït sobre Neuroarquitectura aquí.

Enviat per Karina (no verificat) el dg., 21/04/2024 - 03:54

Muchas gracias por el material, es muy importante su aporte.

Enviat per Karina (no verificat) el dg., 21/04/2024 - 04:11

Muchas gracias por este gran aporte.

Enviat per bakeryeditor el dl., 29/04/2024 - 12:45

Hola Karina,

muchas gracias por tu comentario.

Nos alegramos mucho de que hayas encontrado interesante nustra publicación.

Escola Sert