Màsters i Postgraus

Màster | Arquitectura sanitària: present i futur

Realitzar aquest màster en arquitectura sanitària és una gran oportunitat d'especialització professional i una experiència vital incomparable.

Després de cursar-ho, seràs capaç de desenvolupar un projecte d'alta complexitat arquitectònica, centrat en la innovació i recerca per a trobar les respostes que l'arquitectura sanitària, els hospitals i centres de salut necessiten.

Lloc: Barcelona – Estudi LA(H)B c/ Grassot 10-12
Modalitat: Presencial
Direcció: Mario Corea
Durada: 60 crèdits ECTS
Idioma: Català i Castellà
Horaris: De dilluns a dijous de 10.00 a 20.00 h i Divendres de 10.00 a 18:00 h

Dirigit pel prestigiós arquitecte Mario Corea, el màster es posiciona com a referència en els estudis en l'àmbit de l'arquitectura  de la salut. Es tracta d’un màster especialitzat en l’arquitectura del sector sanitari, i amb una clara orientació internacional.

El màster es realitza amb un format intensiu a Barcelona, ciutat pionera com a model d'arquitectura i urbanisme, referent en salut i amb gran tradició en arquitectura hospitalària, compta amb l'acreditació de la Universitat Politècnica de Catalunya – UPC.

Està estructurat en classes teòriques, pràctiques al taller i visites a hospitals i centres de salut d'última generació i de referència a Catalunya. La teoria i les sessions pràctiques del taller es desenvoluparan durant la primera part del curs i se centraran, sobretot, en l'adquisició i aplicació de coneixements teòrics sobre arquitectura sanitària.

La segona part del màster, en canvi, incorporarà la investigació i la innovació, amb la voluntat que els alumnes desenvolupin les capacitats necessària per resoldre nous programes funcionals i puguin donar resposta a les necessitats sanitàries actuals a través de l'arquitectura. Una vegada acabada la part presencial, el màster es completarà amb una tesina projectual.

Beneficia't d'un 10% de descompte en l'import total de la matrícula realitzant el primer pagament abans del 15 de maig de 2019.

Obtenir una formació especialitzada sobre condicions i característiques del disseny de l'arquitectura sanitària, per donar solucions a les demandes presents.

Ser capaços d'investigar sobre noves possibilitats de resposta als tractaments per a la salut i donar resposta a reptes de futur.

CLASSES

Les classes teòriques a càrrec de professors especialitzats tenen com a finalitat desenvolupar els continguts teòrics dels diferents aspectes que conflueixen en la tasca de projectar l'arquitectura sanitària.

Horari: De dilluns a dijous de 10.00h a 14.00h.

TALLER DE PROJECTE

L'enfocament del taller, dirigit per Mario Corea, serà en la interrelació entre el disseny d'espais, sistemes sanitaris i la preocupació per la qualitat espacial i arquitectònica. Cada estudiant realitzarà un projecte d'un hospital de complexitat mitja de 20.000 m2.

Horari: De dilluns a dijous de 16.00h a 20.00h.

VISITES

Les visites a hospitals i centres de salut d'última generació a Catalunya són essencials per comprendre els conceptes en joc en el disseny sanitari.

Horari: Divendres de 10.00 h a 18.00 h

PROJECTE D'INVESTIGACIÓ

La recerca en arquitectura sempre està lligada a la innovació. Aquesta pot ser projectual, o sigui el desenvolupament de noves tipologies com a respostes a noves demandes o també pot significar el desenvolupament de nous sistemes constructius.

ALTRES OPCIONS

La temàtica està organitzada en tres modalitats de programes diferents.

• MÀSTER. Arquitectura sanitària present i futur ( 2ª Edició)

60 ECTS

4 mesos presencials a Barcelona:

Del 2 de setembre al 20 de desembre 2019

Entrega tesina (presencial o online): juliol 2020

Presentació tesina (presencial o vídeo conferència): setembre 2020

Titulació Màster acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya UPC i la Escola Sert del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya COAC.

• POSTGRAU 1. L'arquitectura de l'hospital del segle XXI ( 5ª Edició )

16 ECTS

Un cop els alumnes hagin realitzat la primera part del programa, podran en qualsevol moment, realitzar la segona part.

2 mesos presencials a Barcelona:

Del 2 setembre al 31 octubre 2019

Entrega projecte: 30 octubre 2019

• POSTGRAU 2. Investigació innovació en l'arquitectura sanitària* ( 2ª Edició )

44 ECTS

2 mesos presencials a Barcelona:

Del 4 de novembre al 20 de desembre 2019

Entrega tesina (presencial o online): juliol 2020

Presentació tesina (presencial o vídeo conferència): setembre 2020

Postgrau acreditat per la Universitat Politècnica de Catalunya UPC i la Escola Sert del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya COAC. *Només podran realitzar el segon postgrau aquells alumnes que ja hagin cursat el primer postgrau i vulguin obtenir la titulació del màster.

Direcció
Projectes d'estudiants
Entitats col·laboradores
Preu general
10.600 €
Entitats amb conveni
9.275 €
COAC quota bàsica | COAC Jove
9.275 €
COAC quota complementària
7.950 €

Aquests preus tenen un 10% de descompte per prompta matrícula, si l’alumne fa un primer pagament del 30% per formalitzar la matrícula abans del 15 de maig del 2019.

Indicar la teva opció de preu en el requadre ‘Observacions’ a l’hora de fer la inscripció.

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Demana Informació
This form is not available