Reunión de profesionales

Curs | Com aconseguir nous clients i com fidelitzar-los: La Direcció d'Expansió

Curs sobre com sistematitzar la cerca de nous clients i, tècniques per fidelitzar a aquests i als actuals.

Formació que equival al Mòdul 3 del Curs Curs La direcció híbrida als estudis d’arquitectura: Creativitat + Empresa.

Lloc: Online
Modalitat: Online
Direcció: Elena Orteu
Idioma: Castellà
Horaris: Dijous de 15:00 a 19:00 h

Fer-ho bé no és suficient per aconseguir tenir clients, no n'hi ha prou de ser reactiu, s'ha de ser proactiu.

Aquest curs t'ensenyarà tècniques i metodologies per aconseguir arribar als clients, oferir-los un projecte que els sigui atractiu i vulguin comprar, que et comprin i, finalment, fidelitzar-los.

• Aprendre les eines del màrqueting i les vendes més eficaces per al teu estudi i com implementar-les.
  • Aprendre a gestionar el llarg procés per aconseguir clients i fidelitzar-los.

Destinataris

• Responsables d‟estudis d‟arquitectura que vulguin evolucionar amb el mercat i adaptar-se de manera reeixida als nous escenaris per aconseguir incrementar els ingressos.
  • Arquitectes que vulguin millorar la manera d'exercir la professió des del punt de vista empresarial per aconseguir una estabilitat en els ingressos.

• Format: Online
  • Criteris d'exposició: Participativa i pràctica, es treballaran exemples reals d'estudis d'arquitectura (learning by doing).
  • Estructura de les sessions: El curs es desenvolupa en 2 mòduls. Cada sessió comptarà amb: 1) Introducció dels conceptes clau 2) Exemple real anònim 3) Exercici pràctic en grup 4) Proposta d'exercici individual sobre el teu propi estudi (opcional).
  • Casos pràctics: S'utilitzaran casos reals, de manera anònima, d'estudis d'arquitectura.
  • Sistema d'avaluació: Seguiment personalitzat, s'atendran les preguntes i dubtes en grup o individualment.

• Seleccionar clients, captar-los i fidelitzar-los.
  • Aconseguir la informació clau dels nostres clients actuals i potencials.

M1. Gestionar les eines de màrqueting que m'ajudin a aconseguir projectes

• Breu presentació (1') si hi ha participants que no van assistir al curs de Direcció Estratègica Agile (Elevator pitch).
  • Per a què serveix el màrqueting operatiu?
  • Segmentació dels públics objectius: clients, prescriptors i els usuaris dels edificis.
  • Principals eines de màrqueting per a arquitectes.
  • Exercicis pràctics en grups.
  • Exercici pràctic proper dia: Definir la segmentació de clients i prescriptors del teu despatx.

M2. Com gestiono de manera eficaç i eficient les meves vendes: prevenda, venda i postvenda

• Exposició (voluntària) de l'exercici primer dia: Realitza i implementa el teu pla de màrqueting per als propers 3 mesos.
  • Com defineixo i implemento la prevenda.
  • La gestió de la venda.
  • La gestió de la postvenda, la gran oblidada dels arquitectes: és el camí per a la fidelització dels meus clients.
  • Exercicis pràctics en grups.
Preu General

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.