Dues persones a un edifici digitalitzat
Gestió i direcció |
Jornades

Sessió Informativa de la 11ª edició del postgrau en Facility Management

Adreça: Online
Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 30 Gen 2024
Horari: Dimarts de 17:30 a 18:30 h

El Facility Management integra la gestió dels espais construïts i dels seus serveis de suport durant tot el seu cicle de vida, permetent a les organitzacions ser més eficients en l’ús dels seus recursos i alinear els seus immobles amb els objectius estratègics de la cada organització, sigui pública, privada, petita, mitjana, gran o molt gran.

La digitalització dels espais construïts i de la seva gestió s’alinea de manera transversal amb aquesta estratègia de gestió.

Ponents

Felip Neri Gordi

Arquitecte en la Fundació Catalana de l'Esplai i co-director del curs de postgrau en Facility Management de l'Escola Sert del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya.

Lluís Dalmau

Cap de l’Àrea d’Implementació de les Tècniques de Gestió d’Immobles i Serveis vinculats de la DG del Patrimoni. Codirector postgrau Facility Management.

Ignasi Perez Arnal

CEO de BIM Academy.es i Director del European BIM Summit i del Congrés Nacional d'Arquitectura Avançada i Construcció 4.0 REBUILD.

Ex- alumnes del Postgrau de Facility Manager