Actualitat

Nous descomptes als cursos sobre arquitectura, instal·lacions i eficiència energètica

L’Escola Sert llança una nova promoció destinada a tres programes sobre arquitectura, instal·lacions i eficiència energètica. Gaudeix d’un 5% de descompte si et matricules a dos cursos i d’un 10% de descompte si ho fas als tres! La promoció és vàlida fins al 15 de febrer del 2022.

Els arquitectes cada cop han de tenir més present la qüestió energètica a l’hora d’encetar un nou projecte. Es tracta d’un tema que es pot enfocar des de diversos vessants: conèixer tots els tipus d’instal·lacions que ha de tenir un edifici, encarar bé tant els treballs d’obra nova com els de construccions ja fetes, controlar el nivell d’emissions de CO₂.

A l’Escola Sert tenim tres cursos que donen resposta a aquestes necessitats del sector. A més, ara posem en marxa una campanya de promoció per a les persones interessades. A partir de gener començaran aquests programes sobre instal·lacions, arquitectura i eficiència energètica. Qui s’hi matriculi podrà gaudir d’un 5% de descompte si ho fa a dos cursos i d’un 10% de descompte si ho fa als tres.

Podeu consultar els continguts de cada curs en els enllaços següents:

Si hi esteu interessats i voleu fer efectiu el descompte, us heu d’inscriure a través del lloc web de l’Escola Sert i enviar un correu electrònic a info@escolasert.com dient quina oferta voleu obtenir. No deixeu passar aquesta oportunitat!