Notícia |
Actualitat
Formació

Conveni amb EAE Business School per a facilitar la formació empresarial dels arquitectes

L’Escola Sert ha signat un conveni amb l’Escola d’Administració d’Empreses (EAE Business School), pel qual els nostres col·legiats poden accedir a formació superior de l’àmbit de la gestió empresarial (programes online i semipresencials)

El principal punt d’aquest acord entre les escoles és que els nostres col·legiats podran gaudir d'ajuts preferents si es matriculen als màsters i programes superiors d’EAE Business School en les modalitats online (a distància assistit) i blended (semipresencial). El conveni també inclou facilitats avantatjoses de cara a finançar aquestes formacions en gestió empresarial.

Amb aquest acord l’Escola Sert fa un pas més per a millorar la formació dels arquitectes en l’àmbit corporatiu. Quins programes d’EAE s’acullen al conveni? Aquí et deixem la llista detallada:

Màsters

• Executive MBA
  • MBA
  • Màrqueting digital i comerç electrònic
  • Direcció de màrqueting i vendes
  • Direcció financera i control de gestió
  • Direcció de Recursos Humans
  • Direcció comercial

Programes superiors

• Direcció i administració d’empreses
  • Màrqueting digital i comerç electrònic
  • Direcció de màrqueting i vendes
  • Direcció financera i control de gestió
  • Direcció de Recursos Humans
  • Direcció Comercial

Si esteu interessats en un d’aquests programes, podeu contactar amb EAE Business School, mitjançant el telèfon 687 919 080 o a través del mail inadal@eaeformacion.com. Si voleu acollir-vos als ajuts preferents, caldrà presentar el número de col·legiat i acreditar que estan en actiu i al corrent de pagament de les quotes col·legials.

Comparteix el teu comentari i participa a la conversa

Les teves dades es mantenen privades i no es mostren públicament.
L'enviament de comentaris es modera, de manera que no apareixen immediatament.