Isidre Roca és codirector del postgrau en Facility Manegement de l'Escola Sert

Isidre Roca Burés

Arquitecte per l’ETSAB, UPC. (1985 -1992), soci  fundador en exercici professional del despatx ESTUDI GRV ARQUITECTES S.L.,(1992-act) i Arquitecte municipal de l’ajuntament de Cunit (2000-act). Membre del grup de treball de Project Management del COAC i fundador de l’Associació catalana de Project Mànager (ACPM) de la qual és vocal de formació. Codirector del postgrau de PM de l’Escola Sert (5a edició), docent i ponent en diferents seminaris.

Funcionari de carrera amb més de 25 anys d’experiència a l’administració pública en tasques de coordinació, gestió i planificació urbanística, així com el disseny d'equipaments sostenibles. Amb GRV ha obtingut diversos premis, essent seleccionats per l’exposició JAE (Jóvenes Arquitectos de España) organitzada per el Ministerio de la Vivienda. Madrid, en itinerància en 16 seus i institucions d’Europa, els EE.UU. i Canadà.

És director postgrau en Project manager.