Trabajadores en un andamio

Data d'inici: 19 Abr 2024
Durada: 3 h 30 min
Horari: Divendres, de 15.30 a 19.00 h

Sou molts els arquitectes/estudiants/professionals que ens heu fet arribar els vostres comentaris sobre la necessitat de formar part d'un espai de qualitat on estar al dia de les noves solucions, on trobar contingut rellevant per als vostres projectes, i on establir vincles amb altres professionals del sector i les empreses. En definitiva, un espai per facilitar i millorar la vostra pràctica professional i establir col·laboracions amb la resta d'agents del sector.

El taller serà un espai exclusiu on:

• Empreses referents, seleccionades i filtrades per la Direcció Acadèmica, presentaran de forma pràctica i amb casos reals les millors solucions per als vostres projectes.
  • Es crearà un espai de contacte directe amb els altres professionals assistents i les empreses, on intercanviar informació sobre les vostres necessitats i el que podeu oferir.
  • Tot portat a terme i desenvolupat en un ambient cuidat i personalitzat, amb un pica-pica final per poder establir vincles propers i propiciar futures col·laboracions.

No oblideu portar els vostres projectes per resoldre en directe els dubtes en les empreses.

Triple format

Espai de Formació i coneixement.  Taula Rodona (1h)

Taula Rodona. 3 empreses disposaran de 20 minuts per a comunicar el que no està en el seu web. Què faran en un futur pròxim. Quin és i serà el seu valor afegit. Què guanya un arquitecte amb la seva solució. Empreses referents, seleccionades i filtrades per la Direcció Acadèmica, presentaran de manera pràctica i amb casos reals les millors solucions per als vostres projectes.

Espai de Comunicació i Relació. Reunions en grups (2h)

3 taules amb grups de 10-15 alumnes en cadascuna de les empreses. Cada 40 minuts els alumnes canviaran de taula per conèixer i contactar amb totes les empreses i entre els alumnes. Explicar les vostres consultes, observacions, millores, Projectes. Etc.

Espai de Treball i acords. (30m)

Reunions personalitzades per a concretar acords, col·laboracions o projectes. Espai de contacte directe amb els altres professionals i les empreses, on intercanviar informació sobre les vostres necessitats i propostes de forma més personalitzada.

Finalitzarem amb un càtering.

Ponents

Descarregar programa