Taller Facility Management

Data d'inici: 14 Mai 2024
Durada: 3 h 30 min
Horari: Dimarts de 15:30 a 19:30 h
Cost: Gratuïta i oberta a tothom

Sou molts els arquitectes/estudiants/professionals que ens heu fet arribar els vostres comentaris sobre la necessitat de formar part d'un espai de qualitat on estar al dia de les noves solucions, on trobar contingut rellevant per als vostres projectes, i on establir vincles amb altres professionals del sector i les empreses. En definitiva, un espai per facilitar i millorar la vostra pràctica professional i establir col·laboracions amb la resta d'agents del sector.

El taller és un espai exclusiu on:

• Empreses referents, seleccionades i filtrades per la Direcció Acadèmica, presentaran de forma pràctica i amb casos reals les millors solucions per als vostres projectes.
  • Es crearà un espai de contacte directe amb els altres professionals assistents i les empreses, on intercanviar informació sobre les vostres necessitats i el que podeu oferir.
  • Tot portat a terme i desenvolupat en un ambient cuidat i personalitzat, amb un pica-pica final per poder establir vincles propers i propiciar futures col·laboracions.

Triple format

Foto mesa 1

Espai de Formació i coneixement.  Taula Rodona (1h)

Taula Rodona. 3 empreses disposaran de 20 minuts per a comunicar el que no està en el seu web. Què faran en un futur pròxim. Quin és i serà el seu valor afegit. Què guanya un arquitecte amb la seva solució. Les empresas seleccionades disposaran de 20 minuts per explicar un producte o metodologia innovadora i rellevant per millorar la qualitat en el disseny i execució dels vostres projectes.

Foto mesa 2

Espai de Comunicació i Relació. Reunions en grups (2h)

Es farà una taula rodona on presentar-nos i aprofundir sobre les solucions explicades, intercanviant dubtes i opinions sobre la pràctica professional o sobre algun projecte en particular. Explicar les vostres consultes, observacions, millores, Projectes. Etc.

Foto dels participants a un taller de l'Escola Sert

Espai de Treball i acords. (30m)

Reunions personalitzades per a concretar acords, col·laboracions o projectes. Espai de contacte directe amb els altres professionals i les empreses, on intercanviar informació sobre les vostres necessitats i propostes de forma més personalitzada.

Finalitzarem amb un càtering.

Ponents

• Felip Neri, docent de l'Escola Sert