Obras en un hotel

Curs | Construcció, il.luminació, confort i tecnologia

Curs 2024-2025

Les eines tècniques específiques pròpies de la professió orientades en el disseny hoteler no són tan diferents de les que emprem en el dia a dia, sí però que es defineixen en la especificitat del programa.

Aquest curs correspon al Mòdul 2 del postgrau Dormir, menjar gaudir i altres peçes claus en el disseny d’hotels.

Lloc: Escola Sert | Carrer Arcs, 1-3. 08002. Barcelona
Dates: -
Modalitat: Presencial i en línia
Edició: 1a
Direcció: Daniel Isern
Horaris: Dimecres de 15:30 a 19:30 h

Com han de ser les instal·lacions quan comencem de 0? I en una rehabilitació? Quins criteris hem de seguir en plantejar un canvi d'ús enfront de l'estructura? Quines són les claus mediambientals que puguin garantir l'èxit del projecte?

Però molt més. El confort ve determinat per la il·luminació, lacústica... i més que el mer càlcul d’un simple Lumen, el més important és la definició dels criteris que han de basar el càlcul.

Objectius

El segon mòdul del curs actualitza tots els coneixements que es donen per fet en la professió, i els orienta cap a les necessitats d’un programa específic que han de permetre establir els criteris de definició del projecte.

Un hotel no només és una habitació. Els espais de restauració, convencions, etc. defineixen el seu confort en factors vitals com l’acústica o la il·luminació que, un cop construïts molt difícilment podran esser arreglats.

En un món cada vegada més exigent, on la demanda dels espais ve cada vegada més condicionada per factors com la Neurociència, l’arquitectura té les eines que garanteixen el confort dels espais. Tot el que necessitem es criteri.

Competències

L’estudiant ha de poder sortir del curs essent capaç de definir les exigències de càlcul que han de permetre decidir si un canvi d’ús és viable, com actuar sobre les instal·lacions, i més important encara, com donar confort als espais projectats.

Continguts del mòdul

Direcció i Professorat
Preus i matrícula
Preu General
Col·legiats/des i Entitats col·laboradores
COAC Estudiant
Col·legiats/des amb Serveis complementaris contractats

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Gaudeix d'una beca si et fas delegat/da!

Exerceix de nexe entre l'escola, els docents i els teus companys i gaudeix d'una important beca per desenvolupar aquestes tasques.

Finança la teva formació!

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Entitats col·laboradores