Postgrado Dirección de Empresas Inmobiliarias Escola Sert COAC
Gestió i direcció |
Jornades

Sessió Informativa MDEI+i i Postgrau Anàlisi i Gestió d'operacions i Projectes Immobiliaris

Localització: Online
Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 12 Jun 2024
Horari: Dimecres de 17:00 a 18:00 h
Cost: Gratuïta i oberta a tothom

Us convidem a la Sessió Informativa de la 6ª edició del màster en Direcció d'empreses immobiliàries innovadores i el postgrau en Anàlisi i gestió d'operacions i projectes immobiliaris de l’Escola Sert.

L’adequació als nous criteris emergent en l’habitatge, la Sostenibilitat, les diferents maneres de cohabitar i/o de gestionar un projecte estableixen un nou paradigma en la gestió immobiliària que el màster de l’Escola Sert afronta des de fa 5 anys.

Marc Torrent i Ana Puig Pey, directors del màster i del postgrau explicaran el programa i funcionament del curs: Mòduls, exercicis, visites, avaluació…etc

També ens acompanyaran ….

Us hi esperem!

Recordeu que tots els postgraus de l’Escola Sert tenen una oferta “early bird” d’un 15% de descompte addicional si es fa efectiva la matrícula abans del 30 de juliol.

Ponents

Ana Puig-Pey equipo docente Escola Sert COAC

Ana Puig-Pey

Ana Puig-Pey és Doctora Arquitecta per la ETSAB i pel Departament d'Organització d'Empreses de la UPC. Al llarg de la seva carrera professional s'ha format en diferents àrees, com la gestió econòmica –PDD IESE-, l'eficiència energètica en edificació o l'arquitectura d'alta qualitat ambiental.

Marc Torrent equipo docente Escola Sert COAC

Marc Torrent

Marc Torrent (Barcelona, 1976) és llicenciat en Dret i Advocat, Graduat en Estudis Immobiliaris i de la Construcció, Màster en Direcció Urbanística i Immobiliària, entre altres programes de formació universitària.