Curso empresas inmobiliarias

Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 26 Set 2024
Horari: Dijous de 17:00 a 18:00 h
Cost: Gratuïta i oberta a tothom

Escola Sert organitza conjuntament amb la consultora Search & Drive, Management Consultants, el curs DEA: Direcció Empresa d'Arquitectura. Et convidem a conèixer el contingut del curs, així com els testimonis d'exalumnes d'edicions anteriors que ens explicaran quins aspectes els ha ajudat el curs a millorar la gestió empresarial dels seus estudis d'arquitectura.

La construcció en general i especialment l'arquitectura ha sofert grans i importants transformacions per adaptar-se a nous enfocaments i, sobretot, als nous entorns canviants.

Segons el baròmetre d'arquitectura i edificació que elabora el Consell Superior d'Arquitectes d'Espanya (CSCAE), més del 68% dels Arquitectes manifesten que la barrera principal per exercir la seva professió són els baixos honoraris professionals. El curs DEA us ajudarà a revertir aquesta situació.

Presentació del Curs

Elena Orteu

Sòcia Directora de Search & Drive, management consultants, coach i mentora de directives a la UPC i Barcelona Activa.

Carlos Coloma

Fundador-Soci Director de Search & Drive, management consultants i coach de directius.

Testimonis d'Ex Alumnes