Empreses i entitats

L’Escola Sert ofereix a les empreses i entitats del sector la possibilitat de relacionar-se amb alumnes i arquitectes a través d’activitats formatives.

"Muy agradecidos por la asistencia al evento, cerramos con gran éxito de asistencia y satisfacción de los asistentes a nuestra conferencia."

Murprotect,
empresa ponent Formació de producte.

A l'Escola Sert incorporem la visió del mercat, integrant l'empresa a la formació del nostre alumnat. Oferim a les empreses un espai de trobada amb un públic específic i especialitzat com són els alumnes de l'Escola Sert.

Creiem que establint la relació triangular empresa-estudiant-escola desenvolupem programes formatius acurats i amb una visió de futur, al mateix temps que oferim a les empreses l'oportunitat de saber les inquietuds dels estudiants i donar-se a conèixer.

Per això, impulsem la competitivitat i la innovació dels nostres alumnes a través de diferents activitats formatives que siguin un espai de relació i networking enriquidor tant per les empreses afins a l’arquitectura com pel col·lectiu d'arquitectes.

• Suport estructural, tècnic i pedagògic en l’enfocament de les jornades per al seu èxit.
  • Visibilitat de l’empresa en els diferents canals de comunicació de l’escola i de l’àrea de formació del COAC, que compta amb més de 2.000 alumnes i 10.000 col·legiats.
  • Espais equipats i ubicació privilegiada en el centre de Barcelona, o de cada seu de l’escola.

Jornades tècniques

A l'Escola Sert les empreses del sector tenen la possibilitat de realitzar una formació tècnica per a donar a conèixer els seus productes o serveis als assistents i posteriorment fer networking amb els alumnes i arquitectes de l'escola.

Formació a entitats

L'Escola Sert ofereix formació in-house i a mida per a treballadors i empreses en matèria d'arquitectura, construcció i disseny.

Servei d'ocupació

Publica les teves ofertes de treball a la borsa d'ocupació de l'Escola Sert i troba a l'arquitecte que millor encaix amb la teva empresa i les teves necessitats.

Les empreses i l’escola

Més de 60 empreses participants