Librería en Tokio

Curs | Disseny d’espais retails

Curs sobre  Disseny d’espais retails en base a l’experiència client (CX). S’acaba el retail o es transforma? Com reinventem l’experiència client als espais retail?

(Imatge:  Lilbreria Itoya,Tòquio - Patricia Gil Moreno)

Lloc: Escola Sert | Carrer Arcs, 1-3. 08002. Barcelona
Modalitat: Presencial
Direcció: Patricia Gil Moreno de Mora Macián
Idioma: Català i Castellà
Horaris: Dijous de 16:00 a 19:00 h

Davant les veus que anuncien el final dels espais retail com canal físic de comunicació amb el client, aquest curs defensa la continuïtat d’aquests tipus d’espais i reflexiona sobre com els arquitectes poden formar part de la reptadora transformació d’aquests tipus d’espais, que ja està en marxa.

• Descobrir l’amplitud i profunditat de l’àmbit dels espais retail més enllà del disseny.
  • Compartir les claus i coneixements necessaris previs a l’exercici de dissenyar espais retail actuals.
  • Compartir experiències d’empreses de retail actuals i arquitectes especialitzats en el disseny d’espais comercials des de la CX.

Destinataris

Arquitectes i estudiants d‘Arquitectura que volen introduir-se en el àmbit del Retail comprenent les necessitats actuals dels clients i la transformació en la que està immers el sector.

• Format: presencial.
  • Estructura de les sessions: Introducció tema a tractar (a càrrec de Patricia Gil) – Sessió del convidat (1h-1:30h) – Resum dels temes clau de la sessió (a càrrec de Patricia Gil)
  • Visites previstes: Explicació in situ i visita d’espais que són Best Practices.
  • Sistema d'avaluació: Per superar el curs i, per  tant, poder accedir a la certificació corresponent, s’haurà assistir a un mínim de 3 sessions.

• Saber identificar la UX que demana el seu client a l’espai retail
  • Saber identificar les qualitats que ha de tenir l’espai com a eina de coherència de marca dins de la Omincanalitat de la mateixa.

Sessió 1- Quins espais retail tenen futur? Què cerca el consumidor?

• Què es Experiència client
  • Com mesurar la satisfacció del client
  • Valor de marca
  • Coherència de marca
  • Convidada: Luz Hernández Hernández. Directora de Customer Experience en Holaluz. Autora del libro: Customer Experience, Guía práctica.

Sessió 2- Com impacten els espais a l'experiència del client? Cas pràctic: Pangea

• Omnincanalitat segons el recorregut de compra.
  • Anàlisi dels elements d’impacte del canal físic.
  • Convidat:s David Hernández Pumarega. CEO de PANGEA Travel Store i Ariadna Perera, CEO de 314BCN

Sessió 3: Creació d‟un model Phygital. Cas pràctic: Espai WOW a Madrid

• Procés de creació d’un nou concepte per una marca, basant-se en la CX definida prèviament.
  • Creació del Concepte de negoci
  • Convidat: Carmelo Zapulla. PhD Architect y CEO de External Reference

Sessió 4: Espais Retail experiencials. Visita Casa SEAT

• Creació del concepte arquitectònic. Elements bàsics
  • Definició de la CX (experiència client) buscada en aquest espai
  • Aplicació de la Missió, Visió i Valors de marca a l’espai
  • Canvi de paradigma de l’ús de l’espai retail: de la venta de producte a la vivència d’experiències
  • Convidat: Gabrielle Palma. Director Casa SEAT
Entitat col·laboradora

Gaudeix d'una beca si et fas delegat/da!

Exerceix de nexe entre l'escola, els docents i els teus companys i gaudeix d'una important beca per desenvolupar aquestes tasques.

Preu general
Col·legiats/des i Entitats col·laboradores