Representación de edificios hecha con Midjourney

Escola d'estiu | MidJourney Expert per a Arquitectes

Curs de Midjourney per a arquitectes. Els alumnes coneixeran no només les instruccions bàsiques de MidJourney sinó les especifiques per a la creació d'imatges de més qualitat i l'edició final de les mateixes.

Recorda que si fas la teva matrícula abans del 31 de maig (inclòs), pots beneficiar-te d'un 10% de descompte addicional.

Modalitat: Online
Edició: 1ª
Direcció: Raúl Escudero
Idioma: Castellà
Horaris: Dimarts i dijous de 15:00 a 17:00 h

En aquest curs de Midjourney per a arquitectes, rebran una completa formació per a crear imatges de gran qualitat i adquirir coneixements per a una edició òptima d'aquestes.

L'objectiu d'aquesta formació és familiaritzar els participants amb aquesta eina , i que sigui d'utilitat en els seus projectes i presentacions professionals .

Amb ella obtindran una més gran quantitat de solucions gràfiques i propostes creatives de cara a concursos, presentacions amb clients, o per a ús intern.

Recomanem que després de la primera sessió els participants es donessin d'alta al programa (12€/mes) per poder actuar amb fluïdesa durant les sessions.

L'objectiu d'aquesta formació és familiaritzar els participants amb aquesta eina , i que sigui d'utilitat en els seus projectes i presentacions professionals.

Destinataris

• Arquitectes titulats en el desenvolupament del seu professió .
  • Arquitectes emprenedors que volen afegir valor al vostre perfil.
  • Arquitectes a la recerca de noves oportunitats .
  • Dissenyadors Gràfics , de Videojocs o d' Interiors . Estudiants d´arquitectura.
  • Graduats a Escoles de Disseny.
  • Emprenedors, empresaris o directius d'empreses o negocis.
  • Professionals que busquin reorientar la seva carrera cap a negocis digitals.

Online síncron. En directe

Criteris d'exposició

Classe magistral que inclou la participació i aportacions dels alumnes.

Estructura de les sessions

3 sessions de 2 hores. 6 hores en total.

Sessió 1

Origen i fonaments . Tipus d'IA Generatives . Nova metodologia projectual . Avantatges professionals Consultoria per a Arquitectes.

Sessió 2

Usabilitat: Alta, Discord... Prompt per categories. Entrada de dades: Imagine / Descriu / Blender. Iteracions i millores. Barrejar amb Xat GTP i altres IA.

Sessió 3

Cas pràctic: enunciat i briefing: Hotel Ext E Int. Habitatge... Ús prompt avançades AR-V i Pluggings . Finished amb Magnific IA o altres.

Presentació de treballs de cada alumne. Altres IA de parametrització. Conclusions i comentaris.

Direcció i Professorat
Preu General
Col·legiats/des i Entitats col·laboradores
COAC Estudiant
Col·legiats/des amb Serveis complementaris contractats

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Gaudeix d'una beca si et fas delegat/da!

Exerceix de nexe entre l'escola, els docents i els teus companys i gaudeix d'una important beca per desenvolupar aquestes tasques.

Finança la teva formació!

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.