Plan de una ciudad
Gestió i direcció |
Gestió i direcció
Jornades

Sessió informativa planificació i gestió del territori, equipaments i espai públic. Especialització de tècnics i arquitectes pel treball en l'administració pública i preparació per a les proves d'oposicions

Localització: Online
Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 18 Jun 2024
Horari: Dimarts de 17:00 a 18:00 h
Cost: Gratuïta i oberta a tothom

Us convidem a la Sessió Informativa de la 4ª edició del postgrau PLANIFICACIÓ I GESTIÓ DEL TERRITORI, EQUIPAMENTS I ESPAI PÚBLIC. ESPECIALITZACIÓ DE TÈCNICS I ARQUITECTES PEL TREBALL EN L'ADMINISTRACIÓ PÚBLICA I PREPARACIÓ PER A LES PROVES D'OPOSICIONS de l’Escola Sert.

Montse Hosta, Loles Herrero i Anna Busqué, directores de les diferents fases i mòduls del postgrau explicaran el programa i funcionament del curs: Mòduls, exercicis, avaluació, temps de dedicació…etc

Us hi esperem!

Recordeu que tots els postgraus de l’Escola Sert tenen una oferta “early bird” d’un 15% de descompte addicional si es fa efectiva la matrícula abans del 30 de juliol.

Ponents

Directora postgrado oposiciones

Montserrat Hosta

Arquitecta-urbanista. Oposicions públiques a la Generalitat de Catalunya i a l’Ajuntament de Mataró, i un exercici professional entre 1982 i 2022  amb càrrecs de responsabilitat en diferents administracions públiques.

Foto Anna Busque

Anna Busqué

Des del 2000 col·labora en varis despatxos d'arquitectura com H Arquitectes i Rga Arquitectes exercint com a cap de projectes, i a partir del 2010 continua la seva trajectòria dins l’àmbit de l’administració pública en  el Servei de Projectes i Obres a l’Ajuntament de Terrassa.

Foto de Loles Herrero

Loles Herrero

Loles Herrero és actualment coordinadora de Planejament Urbanístic a l'AMB assistint als municipis metropolitans en matèria d'urbanisme i territori.