Postgrau sostenibilitat i arquitectura
Edificació i rehabilitació |
Formació
Jornades

Sessió informativa del postgrau en Arquitectura sostenible

Localització: Online
Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 19 Jun 2024
Horari: Dimecres de 17:00 a 18:00 h
Cost: Gratuïta i oberta a tothom

Us convidem a la Sessió Informativa de la 11a edició del postgrau d'Arquitectura Sostenible de l'Escola Sert.

En els anys vinents caldrà assolir molts reptes en matèria de sostenibilitat. Aquest programa planteja una resposta amb temps, recursos i pràctiques de l'exercici professional: una visió conceptual, l'enfocament arquitectònic, els aspectes tècnics, la gestió dels edificis i els canvis normatius.

Victor Viscor, director del postgrau i Gerardo Wadel, tots dos de Societat Orgànica, explicaran el programa i funcionament del curs: mòduls, exercicis, visites, avaluació…

Us hi esperem!

Recordeu que tots els postgraus de l'Escola Sert tenen una oferta "early bird" d'un 15% de descompte addicional si es fa efectiva la matrícula abans del 30 de juliol.

Ponents

Foto de Víctor Viscor

Víctor Viscor Pagès

Arquitecte, i Màster d’Intervenció Sostenible en el Medi Construït (MISMeC) a la Universitat politécnica de Catalunya ETSAV (2018) espacialització en cicle hídric.

Gerardo Wadel

Doctor Arquitecte, soci fundador de l’assessoria ambiental Societat Orgànica, professor - investigador universitari a Arquitectura La Salle Universitat Ramon Llull, tesi doctoral en sostenibilitat de l'arquitectura industrialitzada.