María Pía Fontana equipo docente Escola Sert COAC

María Pía Fontana

Professora de la Universitat de Girona (UdG). Doctora en Projectes Arquitectònics (UPC). Postgrau en Projectació Urbanística (UPC). Arquitecta per la Universitá degli Studi di Napoli. Professora col·laboradora de la (UOC).

Professora convidada en varies universitats internacionals a Portugal, Itàlia, Mèxic, Colòmbia i EE.UU. Actualment investiga sobre cultura visual, arquitectura, ciutat i fotografia.
Treballa sobre l’habitabilitat i sostenibilitat arquitectònica i urbana amb l'ús de les noves tecnologies i noves modalitats de processos tècnic-participatius, en el desenvolupament de projectes urbans, equipaments, centres i entorns escolars, amb èmfasis en el disseny de l'espai públic i col·lectiu.

És directora del curs Smart territoris: Projectes urbans, ciutats i noves tecnologies.