Hotel en Barcelona

Cost: Gratuïta

Ponents

OAB

Nuria Ayala. Arquitecta titulada per l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) l’any 2001. Col·labora en diversos despatxos professionals des de 1995 fins a l’any 2000, en que s’incorpora a l’estudi de Carlos Ferrater.

Directora de Projectes, col·laboradora i co-autora, entre d’altres, de les obres, projectes i concursos: ONG Centre Esplai (alberg, sales de formació́, oficines, fitness, aulari, ampliació́), Museu de les Confluències de Lyon, Casa Nolla, Seus Institucionals de GISA i FGC a la Via Augusta de Barcelona, Front Marítim de Las Palmas de Gran Canaria, Hotel Puerta Almodóvar a Córdoba, Seu del Grup d’Empreses Azahar a Castelló́, Nou Ajuntament de Palma de Mallorca, Nou Hospital de l’IMQ Igualatorio Médico Quirúrgico a Bilbao, Ordenació́ de l’Àmbit de Garellano a Bilbao, la Seu de La Seda a Barcelona, la Ciutat de la Música de Sabadell, l’Ampliació́ del Jardí́ Botànic de Barcelona, el Projecte per a l’Audiència Judicial de Barcelona, l’Ampliació́ del Parc de Torreblanca, cases de colònies per a la ONG Fundació́ Catalana de l’Esplai, Casa Seat i la Torre d'habitatges Mandarin Residences al Passeig de Gràcia de Barcelona.

Ha realitzat la coordinació́ i realització́ del Disseny Gràfic, del “Research Process”, de la publicació́ “Sincronizar la Geometría” de l’Editorial Actar, la Monografia “Carlos Ferrater – OAB” de l’Editorial MP, del llibre “Casas y Habitantes” d’Actar i de diverses monografies d’OAB.

ONG Fundesplai

Alexandre Paralols Arquitecte tècnic, Cap de patrimoni de Fundesplai

Des del 1998 és el Cap de Patrimoni de la Fundació́ Catalana de l’Esplai (Fundesplai), on és el responsable de la gestió́ patrimonial i manteniment de tots els edificis i instal·lacions pròpies. Fruit del creixement de l’entitat, al 2005 es construeix Centre Esplai, projecte d’OAB i, a partir d’aquí́, treballen conjuntament en tots els nous projectes d’ampliacions i cases de colònies.